Film

Den här dagen har jag hunnit med att skriva ett religionsprov och slagit skolrekordet i orientering. Agnes Söderberg, orientering? Japp! Skolmästaren herself! Ingen blev väl mer förvånad än mig när vi kom i mål först och ingen annan var där och vi dessutom hade den bästa tiden av ALLA.
Kulkul! Sedan följdes kvällen av den konstigaste middagen jag ätit i mitt liv. Det var som ett klipp i en dålig humorfilm där skådespelarna inte skrattar utan publiken gör det. Åh herregud säger jag bara, min värdmamma lever nog på sin egen planet ibland.
 
Men nu ska ni få det ni alla har väntat ivrigt på... Märk min ironi. FILMEN! dun dun duuuun...
Inget märkvärdigt, och jag är inte speciellt duktig på att klippa eller filma men tänkte att det kunde vara lite kul för er att se.
I filmen ser ni först när vi är på lilla skolan i Barnes och har idrott. Två småkillar trodde att Alex spelade i Chelsea så han fick skriva autografer till dom. Sedan ser ni lite blandade klipp från skolan, med matraster och häng i gräset. Slutligen cyklar vi i Hyde Park.

Film till bloggen from Agnes Soderberg on Vimeo.

 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0