Snabbt inlägg

Så vad har hänt sen sist??
Förra helgen firade vi treornas student på fredagen och det var en riktigt lyckad kväll. På lördagen gick jag på bio med Rebecca och Sally, vi såg the Great Gatsby. Asså Leonardo i den filmen alltså, herregud!!
På söndagen var det shopping som gällde så jag och Sally åkte in till stan och spenderade väldigt mycket tid på Zara.
På måndagen var jag ledig så jag, Sally och Rebecca åkte återigen in till stan för att äta middag på Vapiano.
På tisdagen firade vi Kristina på Strada och åt riktigt god italiensk mat.
Onsdagen åkte vi till Stonehenge och Bath. Mysig fieldtrip med skolan. Bath var kanske inte en jättekul stad men den var fin och det var kul att komma iväg lite. 
Nästa inlägg kommer att beskriva den sista helgen här i London.


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0