Workout!

Jag har äntligen blivit medlem på ett gym nu i veckan och jag och mina kompisar har verkligen utnyttjat detta till max. Sen i onsdags då jag blev medlem har jag tränat varje dag och jag hade ett killerpass på idrotten också så jag har verkligen varit duktig. Jag, Rebecca, Rakel och Camilla hittade ett gym i Kingston som var billigt och rikitgt fräscht som dessutom är öppet 24/7. Så i onsdags gymmade jag innan skolan vid klockan halv åtta på morgonen och i torsdags gymmade jag så att jag var hemma vid elva på kvällen. Så skönt att ha kommit igång igen!
 
Idag var det "snökaos" här i London. Britterna är bra på mycket men snö är inte något av det. Vad kan det ha kommit två cm snö? Det var en sån uppståndelse kring detta så det är inte sant. Igåt pratade de på radion om att det var bra att bunkra upp med mat hemma och tågen ställdes in och för några dagar sedan så stängde några skolor i norra England för att det under natten blivit - 9 C.
Efter skolan drog jag, Camilla och Rebecca till gymmet där sedan Rakel joinade upp oss för att deras idrott blivit inställd för att bussarna troligtvis skulle bli inställda. Vi körde ett rejält pass och jag var helt slut när jag åkte hem för att lämna mina grejer och sminka om mig för att sedan möta upp de andra på bussen igen. Vi hade bestämt oss för att inte gå ut och vara onyttiga ikväll så skulle vi bara ta en mysig middag och snacka. Så jag, Camilla, Rakel, Rebecca och Alice åkte till en grekisk restaurang i Westfield. Det var så fruktansvärt god mat där att jag dog. Vi beställde in smårätter och delade på och jag blev så mätt. Orkade inte ens efterrätt som jag hade tänkt unna mig själv. Jag åt först gott bröd med hummus och tzatsiki sedan halloumi, tigerräkor i vitlök och chili och kycklingbröst i någon god sås. Dessutom var det billigt så jag var mycket nöjd när jag åkte därifrån vid 10 för att få åka hem och ta en lugn kväll. Sjukt mysig fredag!
Imorgon ska vi in till stan, vi har dock inte bestämt om vi ska till Notting Hill eller om vi ska gå runt på Harrods i några timmar. Det får vädret avgöra. På kvällen kommer i alla fall några tjejer hem hit och så ska vi titta på film och mysa.
 
Det snöade i veckan också men då var det så pass varmt att det inte stannade på marken.

 
Dagens väder. Jäkligt irriterade svenskar som trodde att de flyttat ifrån det här.
Maaaaat!
NADDE!! KOLLA VAD DOM SÄLJER HÄR FÖR 99 CENT!!!!!
 

nadine

alltså åååååååååh jag vill ha sånna kakor!!

2013-03-22 @ 11:46:06




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0