Ny termin

Jullovet har varit jättemysigt och jag har hunnit med att träffa många av mina vänner samt bara ta det lugnt med familjen.
Igårkväll kom jag tillbaka till London efter att jag varit borta i drygt en månad. Blandade känslor, surt för att skolan skulle börja igen och jag skulle behöva plugga men samtidigt underbart för att jag var tillbaka i mitt älskade London och fick träffa mina kompisar igen.
 
Dagen bestod av mycket kramande och mycket snack. Våra lärare blev galna på oss men alla hade så mycket att prata om så vi kunde inte vara tysta. Gick nyss till Tesco för att handla mat som jag ska laga ikväll för veckan.
 
Ikväll står plugg på schemat men nu ska jag ta det lite lugnt en stund.
 
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0