Tisdag - Torsdag

Heeeej hej nu är det dags för en rad nya inlägg! Eftersom att mina påsklovsveckor var extremt händelserika så delar jag upp dem i ett flertal inlägg istället. Först ut är tisdag - torsdag!
 
Tisdag hade vi planerat att åka in till stan och leta upp en japansk restaurang för att äta sushi! Vi gick in på en liten tvärgata från Oxford Street och jag blir hela tiden förbluffad över hur många mysiga delar London har som man inte har hunnit besöka och troligtvis aldrig kommer att kunna göra heller. Vi beställde in mat i mängder och pratade på innan vi bestämde oss för att dra hem. Jag sprang dock in i några affärer och hittade två nya plagg som fick följa med hem. På kvällen mötte jag upp Mathilda och Julia på revolution där vi satt och snackade en timma innan vi tog tuben in till London där vi mötte upp ett gäng för att prova på Project som ska vara en av Londons bästa klubbar på tisdagar, de skulle också ha bästa ljuset (vad det nu innebär). Det var en kul kväll men jag och Mathilda drog oss hem lite tidigare än de andra, för att sedan mötas upp vid lunchtid dagen efter.
Vi pluggade en stund på Nero och jag försökte få lite matte gjort, men hur enkelt är det när man inte kan fråga om hjälp och börjar med ett nytt moment? Inte mitt fel att jag inte kunde göra så mycket.
Innan jag mötte upp Mathilda sprang jag på Hannah på Pret där hon satt och pluggade naturkunskap. Jag älskar verkligen Richmond för man möter alltid någon från skolan när man går ner dit. Hjälpte sedan Hannah att välja ut några skor innan jag drog mig hemåt och tog det lugnt resten av kvällen.
På torsdagen tog jag det lugnt på förmiddagen för att sedan på kvällen dra på Easter Party på Whiskey där vi dansade i några timmar innan jag åkte hem för att få några få timmars sömn. Måste bara påpeka att det delades ut gratis choklad under kvällen vilket inte satt helt fel.
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0