Skulle ha publicerats i onsdags, men mobilbloggen funkade inte

Termometern står fortfarande på 20 grader här i London! Det tar vi vara på och idag promenerade jag till skolan i kjol och linne! Underbart! Morgon var lugn då jag inte började förrän klockan 11. Alarmet ringde vid åtta och sen låg jag och kollade Twitter en halvtimme innan jag hoppade in i duschen! Till frukost åt jag jordgubbar och en klassisk toast med skinka. Innan jag gick till skolan handlade jag grekisk yoghurt på tesco för att ha som lunch.
Entreprenörskapsmötet gick bra och vi satt ute i solen och hade det! Sedan hade vi religion och pratade om olika livsåskådningar. Nu sitter jag på väg hem och ska byta om till idrottskläder och kanske äta något innan idrotten börjar klockan kvart i fem.
Vår söta lilla rabatt på framsidan
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0