Familjen kommer!

På tisdagen gick vi upp tidigt för att vara inne i stan när affärerna öppnade. Först blev det Primark där även jag shoppade en hel del men sedan höll jag dock i plånboken. Avslutade med en svalkande dricka på Starrebarre innan vi åkte till Clapham där Nadde skulle ta tåget till flygplatsen.
Sedan skulle jag ta mig till hotellet som jag inte ens visste vart det låg med en tung resväska och väska i Londons rusningstrafik. Kan ha varit något av det värsta jag gjort med tanke på att mitt blodsocker var lågt. Men hotellet hittade jag och sen efter en stund kunde jag glatt krama om familjen igen. Vi gick till Byron och åt burgare eftersom att det låg precis vid hotellet och sedan gick vi tillbaka och sov.
Onsdag stod Westfield på schemat för andra gången för mig under lovet och jag drog dit familjen. Någon jätteshopping blev det inte men det var kul att få visa dem det ändå. Pappa gick in på Apple affären och vi andra strosade runt på andra ställen. Vi åt på The real greek till lunch och strosade sedan runt på Picadilly på kvällen.
Torsdag var det dags för afternoon tea hemma här hos värdfamiljen. Visade även runt familjen här i Richmond, vilket jag kanske hade föreställt mig på ett annat sätt då det var sjukt dåligt väder. Snöade för fjärde gången här i London och den dagen lyckas vi pricka in en promenad i parken.
Fredag var vi vid Tower Bridge och strosade runt lite överallt, kommer inte exakt ihåg. Jo juste, jag tror att vi shoppade på förmiddagen. Familjen ville precis som alla andra som besöker London pricka av Oxford Street, åh min hatkärlek till det stället asså!
Lördagen gick jag och Ella upp tidigt för att åka till O2 och köa för en intimkonsert som One Direction skulle ha. De hade släppt 1000 biljetter och jag hade lyckats få tag i två, detta var alltså för att filma till deras film. Jag och Ella var ungefär nummer 150 i kön vilket resulterade i superbra ståplatser utan trängsel eller något. Underbart!
På kvällen blev det Jamie's Italian innan vi åkte hem och somnade.
De lämnade mig mitt i natten till söndagen för att flyga hem till Sverige igen, men själv tog jag en sovmorgon och gick ner och åt hotellfrukost i min ensamhet innan jag återvände till värdfamiljen.
Juste! Pappa kan du skicka bilderna till mig?
Kan av någon anledning inte ladda upp fler bilder...

Christer

Vilka bilder är det du vill ha?

2013-04-23 @ 21:04:03




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0