Turist dag

Idag har varit en lång dag! Jag och Linn gick upp och stack iväg strax innan 11. Först så åkte vi till Westminister och tog massor med turistbilder på London Eye och Big Ben. Vi var där en stund och Leo hade skickat med oss mackor så vi bestämde oss för att sätta oss och äta dom på en gräsplätt där det redan satt jättemycket folk. Så vi satte oss vid en rabatt typ på en mur där många människor satt. Efter ett tag dock såg vi en råtta springa förbi bakom oss och jag fick fullständig panik och skrek ashögt rakt ut. Sprang bort en bit och kollade tillbaka och såg att det var flera råttor som sprang omkring där bland buskarna. Panik på hög nivå!
Vi gick till tunnelbanan och åkte till Liverpool street där vi gick och kollade lite på de olika gatorna och affärerna. Hittade en jättefin väska hos Mischa Barton som jag köpte. Tog oss bort till Brick Lane och gick in i många olika fina vintage butiker. Det finns seriöst tusen olika vintage butiker där. Hittade ett par Levis shorts för 18 pund och slog till fast än att man inte kunde prova. Dumt, för när jag kom hem sedan var de precis på gränsen till för små. Får gå ner 2 kg tills jag ska använda dom, men det är inte förens nästa år så än så länge behöver jag inte oroa mig.
Vi gick sedan till en food market och åt asiatisk mat innan vi vandrade vidare tillbaka mot tunnelbanan. Väl där åkte vi till Bond Street och gick via Oxford Street till Regent Street och sedan vidare till Picadilly Circus. Därifrån åkte vi hem. Trött i benen och ont i fötterna som bara den kom jag hem och vilade en timme. Det var först tänkt att Victoria och Rebecca skulle komma hit och kolla på film men Victoria frågade oss om vi ville gå på en fest på en båt i Richmond men Rebecca var sjuk så jag och hon skippade den festen och åkte och åt middag inne i Kingston. Det blev kinabuffé! Riktigt gott. Nu ska jag alldeles strax gå och lägga mig för imorgon ska jag upp tidigt!
 

hemlig beundrare

Så avis på dig!

2012-10-01 @ 10:11:39



Nadine

Fett snygg jacka! du ser ut att ha fett roligt också!!

2012-10-01 @ 18:53:02




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0