Torsdagsmorgon

Igårkväll så hade jag först bara tänkt sitta hemma och plugga, men sen bestämde jag mig för att följa med ut och fira Erik som fyllde år. Så jag och Linn åkte till Barnes där vi väntade på Saga och Mathilda för att byta buss till en pub i Barnes. När vi stod och väntade på bussen så öppnade sig himlen. Helt plötsligt så var det ärligt talat som att någon satte på starkaste strålen på en dusch. Vi försökte trycka in oss i en av britternas osmidiga busskurer för att få lite skydd i alla fall. Jag tog en bild av det men det är svårt att fånga regn på bild med en iPhone-kamera, men man skulle kunna jämföra det med Grand Canyon regnet jag upplevde. Vi stannade väl på puben tills 23 då vi drog oss hemåt jag och Linn.
En fin bild på Mathilda och Hannah jag tog igår! 
 
Nu sitter jag här utanför science-lab och väntar på att min matte ska börja. Det jobbiga med Londons lokaltrafik är att den ör så oberäknelig. Förra veckan när jag skulle åka i torsdags kom jag tio minuter försent så idag tänkte jag att jag skulle gå tio minuter tidigare hemifrån. Då kom jag fram 30 minuter tidigare till skolan. Det var så tomt att jag först trodde att det var stängt. 
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0