In your face dad!

Här har ni alla som sa att London inte har bra väder!

 
Annars så rullar skolan på. Vi får ganska mycket läxor och dagarna är långa men det är ändå kul för man sitter med folk från klassen hela tiden och pratar och umgås så tiden går snabbt. Kan dock säga att jag inte är så hälsosam av mig då det blir mycket småätande undet de långa dagarna. Jag menar jag går till 18 en dag och 17:15 en annan dag så man blir ju hungrig. I helgen är det BBQ med klassen i Barnes vilket ska bli mysigt! 
Annars så saknar jag pappas mat då jag inte är så förtjust i min värdmammas mat. Men men det funkar. 
Idag så gick jag som sagt till 17:15 med lektioner hela dagen förutom en håltimme då jag och Rebecca åkte till East Sheen och sen kom till baka lagom svettiga. Förövrigt så kom jag 10 min försent idag då jag som vanligt beräknat att det skulle ta 15 min till skolan. Det gjorde det inte idag! Trafiken var kaos och jag kom fram 55 min efter att jag lämnat mitt hus. Men som den tidspessimist jag är så hade jag åkt för att ha mycket tid på mig men jag kom ändå lite försent. Ikväll blir det plugg då vi fick två läxor tills imorgon idag. 
Ha det bra! Ska försöka ta mer bilder och lägga upp! 
 

Christer

Mer bilder! På hus, nya mamman, kompisar, lärare och allt annat. Vi vill se!!

2012-09-06 @ 23:37:49



nadine

haha alltså typiskt dig att du alltid ska åka typ 24 h innan du ska vara på den platsen!

2012-09-07 @ 11:44:49




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0