Freud och Camden

Here we go again!
Idag hade vi någon special dag eller något sådant. På morgonen så gjorde Leo mackor till oss som vi fick ta med oss till skolan och jag och Linn promenerade upp till skolan. Där hade vi någon föreläsning om droger med en tjej som var svensk men ändå skulle hålla föreläsningen på engelska.
Sedan promenerade jag och Rebecca ner till Richmond och åt mozarella sticks på le donken. Varför är det alltid så mycket roligare menyer på McDonalds utomlands än hemma? Aja. Sen gick vi till stationen och mötte upp delar av vår klass för att ta oss till norra London. När vi kommit fram gick vi en bit och kom sedan till Freuds hus. Jag som då har läst psykologi i 4 veckor och aldrig hade hört talas om Freud innan fattar ju då inte grejen men min psykologilärare hade varit där över 20 gånger. Besatt eller? Aja vi gick runt där och när man hade sett allt så fick man ta några varv till i hans hus. Det var rätt tråkigt.
Sen gick vi till bussen och åkte till Camden. Där promenerade vi enda till Primrose Hill och gick upp och tog några bilder. Det var jättefint där och jag fick typ lyckorus i kroppen när hela klassen sprang ner för hillen sen.
Sedan gick jag och en stor del av klassen till den lilla matmarknaden och provsmakade allt som fanns typ. Jag köpte en crepe med nutella och banan och det var svingott. Sedan drog vi alla hemåt för att vi har psykologitest imorgon och ingen hade typ pluggat. Så jag Rebecca och Camilla skulle alla till Sheen och bestämde oss för att först åka förbi perrong 9 3/4 på Kings Cross Station men då behövde man gå utanför spärrarna och det pallade inte vi så vi åkte till Hammersmith där dom hade Candy King (vilket de typ har på alla Tesco men det är bara konstiga äckliga smaker men där hade de mina älskade jordgubbar!). Vidare till East Sheen och jag var hemma strax efter klockan 6 då jag fick en riktigt god måltid! Nudelwok! Mmmm! Kommer att publicera detta imorgon då jag verkligen vill ha med lite bilder och jag verkligen inte har bra internet här hemma.

           At Freuds Häck!
 
  Camilla och Rebecca på toppen av Primrose Hill!
        Det blåste lite på tunnelbanan...
   Freuds hu


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0