En helt vanlig onsdag

En vanlig dag som börjades med entreprenörskap där vi diskuterade projektplanering vilket vi gjort i min gamla skola. Jag känner att alla moment i denna kurs har jag redan gjort så det är ju rätt skönt. 
Sen hade jag hål i en och en halv timme så då satt jag i biblioteket med några stycken. Åt min älskade fruksallad med tropiska frukter och sen fortsatte jag operation lära mig dricka kaffe. Idag gick det jättebra och min Espresso Mocha slank ner snabbt. Har dock aldrig druckit så mycket kaffe någonsin (inte för att det är mycket snarare väldigt lite) så jag blev lite hyper där kände jag efter det. Hehe.. Hade sen psykologi vilket flöt på bra. Sen sprang jag och Rebecca för att hinna först till micro-kön i the common room. Var dock världens längsta kö så det var bara att vänta. På grund av det fick vi inte sitta i våra vanliga soffor, utan vid ett tråkigt bord istället. Men på tv:n visades Shrek så det funkade bra ändå! Åt min fish pie (jag fattar verkligen inte varför de döper allt till pie här, har de kött och potatis i en låda döper de typ det till pie). 
Jag och Julia satt kvar och skrev lite på vår engelska läxa medan de andra hade matte och sen gick vi själva till vår mattelektion. 
Idrottsläraren var bortrest idag så vi slapp ha idrott och fick sluta vid 3 iställer för 6!! Så skönt. Nu har jag precis kommit hem till mitt nystädade rum (hör ni det mamma och pappa? det skulle ni kunna ta efter av Leo, att städa mitt rum när jag är i skolan!) 
Snabb bild från en del av the common room där det även finns biljard och pingis bord, en väg ut till en uteplats och massor av farliga automater (t.ex. en Ben & Jerry's automat) 
Hehe rätt suddiga bilder, får ta bättre någon annan dag. 
Min underbara lunch! Älskar hur alla alltid undrar vad alla har med sig att äta, diskussionen i matkön handlar alltid om vart man kan köpa billig och god mat! Haha alltid typ "Jag fick den här för bara en pund!!"

nadine

fan va god din lunch ser ut!!
jävla latmask, kan inte ens städa ditt eget rum

2012-09-13 @ 15:18:35




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0