Äntligen helg!

Hejsan hoppsan! 
Nu ska ni få ett detaljerat och längre inlägg!
Idag hade jag sovmorgon till halv elva vilken var galet skönt! Jag hade samhällslektion först och sen hade resten av klassen matte så jag och Julia satt som vanligt i bibliteket och surfade. Jag käkade även mina wraps som jag nu börjar bli trött på efter att ha ätit de en hel vecka. Sen satt jag Rebecca och Camilla i the common room under lunchrasten och kollade på Vänner slash panikläste sista sidorna i svenska boken. Svenska lektionen var faktiskt riktigt intressant och sen på psykologin fick vi i läxa att göra ett musikexperiment där vi ska se hur musiken påverkar våra känslor. Tillsammans ska vi i klassen skapa lite olika listor med musik som passar in i olika känslor. Efter skolan åkte jag Rebecca och Hanna in till Richmond och små shoppade lite. Vi hamnade även på ett ställe med frozen yoghurt! Åt en med jordgubbar och browniebitar! Så himla gott! Varför har vi inte mer sånt i Sverige?
Ikväll så ska några tjejer från klassen åka till någon park och ha lite tjejhäng. Får se om jag orkar då jag är grymt trött nu!
Imorgon blir det först BBQ i Barnes och sen pratar jag och Rebecca om att gå till en pub med några på kvällen och bara snacka!  
Det är så skönt att starta dagen med en 50 minuters promenad. Man känner sig så bra efter det!
 
Tog inte den vanliga turen idag utan jag korsade parken så det gick fortare! 
En bild från när jag satt utanför biblioteket! En bit av skolan alltså! :)
Frooooooooozzen Yoghurt!!!! 
Så här kan en håltimme ute i solen se ut! 
Och så här kan en mindre rolig mattelektion se ut!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0