Veckan som gått

Det har inte händer inte så jättemycket på vardagarna då jag går länge i skolan. I Sverige hade jag dött om jag varit tvungen att gå till klockan 18 en dag och 17 en annan men här tycker jag bara att det är kul för jag älskar att vara i skolan. Kanske inte direkt att plugga men jag har så roligt med alla människor hela tiden och det är verkligen som en liten familj man umgås med. 
Vi hade samhällskunskapsprov i fredags på nationalekonomi så jag och Rebecca satt hela torsdagskvällen på Starbucks och pluggade. 
Igår åkte jag till Westfield efter skolan med Camilla och Rebecca, vi köpte en kringla och kollade runt lite innan vi åkte hem. Hehe, jag älskar Westfield! 
Idag åkte jag Mathilda, Camilla och Rebecca in till stan. Först åkte vi till Covent Garden men vi blev lite besvikna då alla sa att det var så jäkla bra och fint där. Men vi ansåg väl inte att det var så himla speciellt. Vi kollade i alla fall runt där en stund innan vi promenerade ner till Trafalgar Square där vi klättrade upp på ett lejon. Det var sjukt högt och sjuk läskigt man kunde typ dö om man ramlade ner. Helt seriöst! Men nej där fick man tydligen inte klättra för det kom fram en tjurig polis som sa att vi kunde få böta 500 pund om vi gjorde det där igen. Vi spelade som vanligt dumma turister. Promenerade sedan i ett försök att hitta Vapiano ner för Oxford Street där det var sjukt mycket turister och sjukt många poliser. Det var tydligen en demostration emot pengar. Man typ what? Nej men vi hittade inte Vapiano så vi åt på China Express istället. 
Kan av någon anledning inte skriva under bilderna så här får ni en beskrivning istället: 
1. Min mat från när jag var ute med värdfamiljen förra helgen! 
2. Bästa lunchen hittills!! Bakad potatis med ost!
3. När man upptäcker att Ed Sheeran uppträde i Hammersmith kvällen innan. En 10 minuters bussresa från mig. Dessutom så var två medlemmar från 1D där samtidigt... Bitter jag? Nej. 
4. Håltimmes fika! 
5. Bästa klassen! 
6. Imorse i Hammersmith
7. Här sitter jag och chillar...
8. Asså jag fattar verkligen inte!!!!
9. Covent Garden
10. Covent Garden 
11. Tjejerna! 
12 & 13. Mysigaste kaffe och te-handeln! Jag köpte två varmchoklad smaker, mint och vitchoklad. Mathilda köpte caramel och creme brulee. 
14. Trafalgar Square
15. Innan jag kommit upp på lejonet. Det var assvårt för man kunde inte sätta fötterna någonstans och den var ashal. 
16. En av de få bilder som Rebecca tog innan polisen kom. Camillas och Rebeccas mobil har bättre bilder. 
17. En helt random bild mitt i allt, men det här gick jag förbi när jag gick till skolan i fredags. 
18. Kiiinaaamat!! 
 
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0