Tisdag

Igår kom mitt paket som mamma och pappa hade skickat! Gud så glad jag blev. Det var typ som julafton att få sitta där och öppna allt och jag satt där jag vet inte hur länge och kollade på grejerna. 
Idag flöt skolan på som vanligt, vi fick tillbaka engelska proven där jag hade fått A på ena delen och en poäng ifrån A på andra så jag var riktigt nöjd! Efter skolan kom jag hem och tog det lugnt. Har precis skypat med Nadde och ska nu försöka se på Svenska Hollywood fruar! Har verkligen inget plugg den här veckan vilket är otroligt skönt. Allt i skolan bara flyter på just nu. Många tycker att den här skolan är jättetuff och att det är mycket plugg men jag behöver knappt plugga hemma alls. Företagsekonomin pluggade jag på till kvällen innan och fick ändå A på så jag tycker det är jätteskönt. Aja lång dag imorgon då jag som vanligt går 9 timmar i skolan. Mer än en normalarbetsdag. 

Anonym

Vet inte om jag skrev att det är Maja som har gjort collaget till dig, visst är hon gullig!
Puss på dig,
/M

2012-10-02 @ 23:33:05




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0