Tickets

Gick upp klockan fyra imorse för att jag inte kunde sova pga nervositet. Blev skjutsad kvart i sex till skolan av Leo. Satt där och skypade med Paulina i min ensamhet i två timmar. Det var bara jag och städerskorna där. Klockan åtta fick Paulina gå fram till kassan vid Globen och köpa två biljetter samtidigt som jag köpte biljetter via internet här. Sen messade pappa mig och sa att Niklas också hade fått biljetter. Dessutom så hade Emma fått biljetter. 8 biljetter lyckades vi fixa och över 15.000 fans lyckades inte få några. Oups!
Sen hade jag i alla fall entreprenörskapsprov som gick helt okej trots att jag glömt boken hemma under helgen. Satt i min ensamhet och drack vaniljlatte när resten av klassen hade matte. Företagsekonmin flöt på och sen åkte jag hem för att bara någon timme senare möta upp Rebecca på bussen för att åka hem till henne och sen gå en promenad till Hammersmith. Väl där gick vi till Primark för vad är en promenad utan lite shopping? Fick med mig en festligare topp, en träningströja lite underkläder och en kass sminkpalett. Sedan tog vi en sväng förbi poundland innan vi tog bussen hem.
Bra dag idag!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0