Hampton Court Palace och Maths

Idag besökte klassen Hampton Court Palace. Det hade nog varit bättre om det hade varit fint väder för idag var det mulet hela dagen. Men det var väl mysigt ändå. Ekonomiklasser brukar ju inte direkt vara kända för att vara intresserade av historia och museum så vi såg mest fram emot den stora labyrinten som var i trädgården. Alla drog typ efter lunch och då drog jag, Mathilda och Rebecca och gjorde manikyr. Vi har bestämt att vi ska göra pedikyr någon gång också. Mysigt i alla fall att sitta där och prata samtidigt som man får ens naglar fixade. Sen gick jag hem och pluggade maths (som min kära värdsyster påpekar varje gång som jag säger math, enligt henne är det bara dumma amerikanare som säger math). Men det gick inte så bra och efter att inte ha fattat 7 av 10 uppgifter bestämde jag mig för att ge upp och gå på mattestuga imorgon. Känns ju sådär att det är prov på onsdag och torsdag. Men men jag hoppas ändå bara att jag får E på den här kursen. Sen ingen mer matte någonsin!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0