Tralala

Tro det eller ej men jag sätter mig ner för att skriva ett inlägg.
Höstlovet var mysigt och jag umgicks med kompisar, fikade, såg på bio och såg One Direction uppträda!
Men hur mysigt det än var i Sverige så var det skönt att komma tillbaka. Kanske inte direkt till värdfamiljen och känna sig som en gäst igen men själva Londonlivet.
Förra veckan gick åt till sjukt mycket plugg då jag hade tre prov. Men i fredags så åkte jag Rebecca och Camilla till Westfield och åt kinamat och kollade runt lite. Vi mötte även upp Saga och Mathilda där men vi skildes åt senare. Blev dock ingen kringla eftersom jag var så mätt efter maten. Sen så hade jag och Rebecca filmkväll hos mig och kollade på The Perfume och bara snackade. Skön avkoppling efter en stressande vecka för man vet att man har pluggat för mycket när Rebecca t.o.m. pratade om det humanistiska perspektivet i sömnen.
Lördag dag åkte jag och Linn runt lite för att hitta något att ha på oss inför kvällen. SSL maskeradfest stod på schemat och man skulle klä sig efter temat Hollywood. Efter en stunds letande i den lokala maskeradaffären gav jag upp min rödeluvan plan och gick över till Audrey Hepburn. Tog min svarta partyklänning och la bara till ett billigt pärlhalsband, svarta handskar och en lång cigaretthållare.
Trevlig kväll som spenderades på klubben Kosmopol men jag drog väl hem vid 1 snåret då festen börjat så pass tidigt att ingen orkade hålla på så länge. I väntan på bussen käkade vi lite på donken och jag insåg att den här veckan får bli en budget vecka. Jag har 11 pund i kontanter som ska vara det enda jag får använda fram tills på lördag. Problemet är bara att jag behöver ett par nya hörlurar... Mamma? Pappa?
 
Pallar inte överföra bilder så ni får det någon annan dag.


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0