Pluggkväll

Kan lägga in ett kort inlägg nu så här på kvällskvisten.
Veckan hittills har bestått av sjukt mycket plugg. Vi har börjat plugga på Café Nero några gånger nu och det är nog mitt nya favoritcafé. Har inte smakat kaffet där än men alla säger att det är gott. Problemet med Starbucks är att de har gott kaffe och that's it. Inga goda kakor eller matalternativ. Detta har gjort att vi dragit oss från det och nu hänger på Nero. Vi provade på Costa också men det känns lite mellanmjölk liksom. Starbucks dricker vi när vi är i skolan men vi sätter oss sällan på ett av deras cafén.
Idag hade jag psykologi redovisning och den gick helt okej. Fick bra kritik från kompisarna men nu får vi se vad läraren säger. Men vad som än händer så är jag nu helt klar med psykologin - för alltid!
Idrotten bestod av innebandy vilket inte är min starka sida men det var kult ändå.
Nu svenska!


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0