Sista dagen i Sverige

Idag är det min sista hela dag i Sverige på en väldigt lång tid. Hur länge vet jag inte men troligtvis så kommer jag hem på höstlovet och det är 60 dagar tills dess efter att jag åkt. 
Den här veckan har jag träffat mina olika kompisar för sista gången genom middagar och fikor. Jag vet inte hur många gånger jag har fikat den senaste veckan men jag är just nu verkligen inte sugen på att sätta mig på ett café och för att vara mig är det rätt så svårt. 
Det har varit tråkigt att säga hejdå till alla vänner men det har inte riktigt kännts som att det var ett hejdå. Idag ska jag dock se Nadde för sista gången och det kommer nog bli svårare. Vi har hängt ihop sen vi gick på dagis så det kommer att bli konstigt utan henne. 
Men innan dess ska jag åka och inhandla några sista småsaker och avsluta packningen sen ska jag ta en myskväll men min familj som jag kommer sakna något otroligt. 
Bjuder på en bild från huset på Mallorca
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0