18 dagar kvar!

Idag är det 18 dagar kvar tills jag åker. 18 dagar som kommer innehålla mycket förberedelser och packning. 
Bloggen har inte riktigt skrivits i under sommaren men det var väl inte planen heller. Sen jag skrev här senast har det hänt mycket saker bl.a. så har jag varit på grönan med ett gäng kompisar, varit i Oskarshamn och jobbat, varit i Smögen, tagit en spontan tripp till Sundsvall med en kompis och sett Ed Sheeran, träffat kompisar och haft mysig dagar och kvällar, spenderat två veckor på Mallorca och gått på föreläsningar på UD och mer kommer jag att göra. Om några dagar åker jag ner till Blekinge för att säga hejdå till min mammas släkt. 
Annars så har jag hittat (eller de har väl hittat mig) några personer som också ska åka till London. Det är jättekul att få kunna prata med några som ska göra samma sak som jag. 
Jag har även pratat med min värdmamma, som jag ska bo hos tillsammans med Linn. 
 
Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, uppdaterar nog när jag närmar mig. Så länge slänger jag upp en bild från huset där vi bodde ute på landsbygden. Det är pappa som har tagit den med sin iPhonekamera så det är inte någon proffsbild men bättre än inget för jag har ännu inte laddat över mina bilder till datorn. 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0