No turning back

Såååå... papprerna skickades in i torsdags och nu finns det ingen turning back. Annars så händer det inte så mycket här. Jag njuter av en långhelg och igår så var jag hemma hos min kompis på tjejmiddag. Det blev en nostalagitripp till vårt lågstadie, pizzabak och mycket snack.
Det kommer kännas konstigt att inte kunna träffa dom på alls samma sätt om några månader. Men förhoppningsvis så får jag några nya vänner i London. Fast tänk om jag inte får det då, ska jag vara ensam och mobbad i ett helt år? Asså ååhh! Jag kommer säkert att vara utfryst i ett helt år och sitta hemma hos en dryg värdfamilj.
Nej men stay positive!

Ella

Snygg blogg! :)

2012-05-02 @ 19:24:01



Holländska maffian

Men skriv något då mes!!

2012-05-10 @ 22:13:31



Ella

Japp, du kommer vara mobbad och utfryst i ett helt år, och din värdfamilj kommer att avsky dig 8D 8D 8D

2012-06-10 @ 09:36:58




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0