Kyrkhäng

Förra helgen så var vi ett gäng som samlades i Kingston på fredagen för lite bowling. Jag som inte brukar vara så bra började med en strike! Sen gick det dock nerför och jag slutade väl på en femte plats av totalt 11 och det är väl godkänt för mig. Jag avrundade kvällen rätt så tidigt och åkte hem för att sova.
Lördagen var rätt så lugn och jag skypade med familjen i ungefär 3 timmar, sedan fixade jag mig och åkte in till Svenska kyrkan med ett gäng för att kolla på melodifestival finalen. Hade inte hört låtarna men det var riktigt mysig stämning inne i kyrkan så det var riktigt kul ändå. Hela kyrkan jublade när vi insåg att Yohio inte hade vunnit, haha.
Sedan drog jag, Camilla och Mathilda vidare till Whisky Mist för att dansa i några timmar.
Kvällen slutade med kebab i Hammersmith innan vi tog bussen hem.
På söndagen åkte jag till Pret för att plugga med Mathilda och Cornelia. Det var en riktigt kall dag så jag åkte direkt hem och bäddade ner mig under täcket.
 
I tisdags fyllde Rakel och Cornelia år så vi var ett gäng på 20 pers som firade dom på Byron Burgers. Riktigt goda burgare med tillbehör. Jag tog en med blue cheese.
Onsdagmorgon stod jag, Mathilda och Anna och sålde våra armband i huvudentrén och nu har vi sålt över 100 stycken. Riktigt kul att folk verkligen vill köpa, och i princip hela SSL har nu ett var sitt armband som de går runt med både killar och tjejer!
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0