Wait a sec!

Hör och häpna Agnes bloggar!
 
Det var ju ett tag sen sist så jag tänkte snabbt dra igenom vad som har hänt den senaste tiden!
Jag har festat rätt så mycket då slutet närmar sig och vi vill hinna med så många klubbar som vi kan. Jag har firat in min födelsedag med Daft Punk, åkt till Brighton, haft mysiga kvällar på pubar, bränt mig något så otroligt, legat vid poolen en dag, skippat lektioner för att vi ändå inte gör något vettigt nu i slutet, shoppat, filmat mycket, tagit alldeles för lite bilder, bott hos Rebecca i en vecka, börjat packa, sjungit My milkshake brings all the boys to the yard med Kelis, fast inte högre än Rebecca, ingen sjöng högre än Rebecca, börjat inse att min tid här snart är slut, ena stunden längtat hem något otroligt och andra stunden bestämt mig för att vägra åka hem.
Det har varit händelserika veckor med mycket plugg och mycket nöjen. Jag önskar verkligen att jag hade bloggat bättre för då hade jag kommit ihåg mer men nu hamnade bloggen åt sidan under en månad.
 
Idag är det nio dagar kvar tills jag åker hem och idag är det även 285 dagar sedan jag satte min fot här i London.
 
För 285 dagar sen var allt detta helt främmande, idag är det mitt hem.
 
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0