Another week

Lite bilder från veckan som gått! Det har varit en hel del plugg för min del som har haft två omprov. Men annars har det varit rätt lugnt under veckan. Vi har pratat otroligt mycket och alla är taggade på ytterligare en termin här i London. I fredags drog vi ut för att fira Anna som fyllt 18, först var vi ett gäng tjejer som åt middag på Movida innan vi drog vidare till Rose för att fira henne rejält. Vid Rose mötte vi upp resten av skolan i princip. Var tyvärr inte så taggad för jag blev sjukt trött efter att har sovit få timmar denna vecka så jag hakade på Hannah, Alice, Rebecca och Calle när de skulle hem. När vi kom ut var det massor med paparazzis utanför och jag typ vad har jag missat?! Så jag gick fram till en paparazzi och han sa att Pixie Lott var där inne men det var hon tydligen inte för strax efter att han sagt det såg vi henne på gatan i en militär-onepiece och alla paparazzis blev som galna och följde t.o.m. in henne i taxin. Sen visade det sig att taxin bara åkte runt hörnet så sen stötte vi på henne igen när vi gick mot vår buss. Weird! Men av oss som såg henne så var det bara jag som faktiskt visste vem hon var. Läser dom inte posh24 eller? Haha.
Vi vandrade hem genom Londons gator och hoppade sedan på nattbussen hem och det tog mycket längre tid än väntat.
 
Idag så mötte jag upp Rebecca på Starrebarre och sedan åkte vi till Hammersmith. Vi hade bara tänkt kolla in på TK MAXX lite snabbt och sedan dra till Notting Hill, men vi fastnade på deras inredningsavdelning och kom inte ut förens 3 timmar senare och då var det mörkt så vi bestämde oss för att skippa Notting Hill och istället ta det någon annan helg.


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0