Lugn helg

Helgen har varit väldigt lugn. Kände inte för att gå ut så istället för att dra ut så åkte jag och Rebecca och tränade i fredags. Sedan åkte vi och köpte sushi och frukt innan vi åkte hem till henne för en myskväll. Vi åt sushi (alldeles för mycket, det blev en felbeställning på restaurangen) och gjorde gino.
Igår var det först tänkt att vi skulle pubba, men efter att ha behövt åka bort till Westfield för att köpa en ny datorsladd så var jag rätt otaggad på att dra ut igen så Rebecca kom över och vi dissade de andra på puben för att kolla på film istället.
Idag mötte jag upp ett gäng på Pret för plugg och lunch. Skrev lite på min rapport innan jag åkte hem och kollade på några avsnitt Modern Family och åt middag.
Nu har jag gått igenom häftet inför torsdagens nationella prov i engelska och ska bara duscha innan jag går och lägger mig.
Jordgubbarna här är så himla söta, det är sjukt!
 

Christer

Det är ju chokladen som är söt ju...

2013-04-28 @ 22:45:52




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0