Lite blandat

Såå vad har hänt sedan lovet då? Vi kör en riktig snabb genomgång och börjar med första helgen!
Efter att ha dansat på Libertine under lördagskvällen så gick vi upp för att dra ut i det fina vädret. London bjöd på 20 grader och sol och det var nog inte en enda Londonbo som inte var ute under denna dag. Jag gick runt i ett lyckorus och kollade på alla människor som gick i shorts, cyklade runt i t-shirt, sa Have a good day, mate! till varandra och hade yardsales. Själv hoppade jag på den extremt fullproppade bussen till Hammersmith för att möta upp tjejerna för en heldag i det soliga London. Först gick vi till Harrods foodhall för att handla med oss lite picknick, jag köpte en färsk cesarsallad som gjordes framför mig och en jättegod färskpressad juice. Sedan begav vi oss till Hyde Park för att sätta oss på gräset vi vattnet och bara njuta. Det var så otroligt mycket folk där och jag blir mer och mer kär i den här staden för varje dag som går. Folk hade rollerblades uppvisning, tränade på att åka skateboard, åkte runt i trampbåtar, hade picknick i gräset, spelade fotboll och tog promenader längs vattnet.
Efter att ha myst i några timmar gick vi vidare i parken för att leta upp Peter Pan-statyn. Vandrade senare vidare till South Kensington där vi avslutade dagen med frozen youghurt på Snog.
Bilderna är tagna av fina Alice

Denna helgen blev det dubbelutgång för mig, då vi först drog till Project i fredags då Calvin Harris skulle spela. Innan det var vi hemma hos Hannah i någon timme för att samla alla. Det var grymt drag på klubben och Calvin Harris var så sjuukt bra. Jag fick till och med en high five av honom ;)
Lördagen var det utgång nummer två, denna gång till Whisky Mist och det var kul det med. Hade sovit totalt fem timmar mellan fredag och lördag och sov sedan tre mellan lördag och söndag.
För på söndagen skulle jag upp på gudstjänst och det extremt svårt att motivera sig själv att gå upp klockan halv åtta när jag gått och lagt mig vid halv fem för att gå på en gudstjänst. Jag som inte ens är konfirmerad liksom och aldrig varit på en tidigare i mitt liv. Men jag och Mathilda lyckades komma till svenska kyrkan i tid och huvudsyftet var ju inte att gå på en gudstjänst utan att sälja våra armband. Det var intressant men jag kommer nog aldrig gå på en igen. Vi lyckades i alla fall sälja alla armband och det var ju målet. Sen drog jag hem och sov resten av kvällen i princip.
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0