Westfield

Idag åkte jag och Rebecca till vårt älskade Westfield igen! Där shoppade vi loss! Vi hade tänkt att åka och se Taken 2 ikväll men vi var så trötta så det orkade vi inte utan vi tar det i veckan i stället. Skönt att bara ta en lugn kväll, så jag ska sätta på någon disney film och äta granatäpple! Imorgon ska jag och Rebecca gå ut och gå i någon timme eller två sen ska vi möta upp några andra på Starbucks för lite plugg. 
                         
Vi heter nu Rebela och Agnas
           
Shopping!
           
En kavaj/kofta, tre produkter från lush, tights, vinröda byxor, tjocktröja och underkläder. Om man köpte för en viss summa så fick man gå till informationsdisken och visa sina kvitton och få en Nars läppenna. Jag har alltid velat ha Narsprodukter och de säljs ju inte i Sverige så vi passade på! 
           
Mitt älskade Oystercard kom äntligen imorse!! 
           
Så här ser mitt skrivbord ut. De blåa tidsskriftsamlarna och doftljusen köpte jag på Ikea. 
           
Å här ser ni min nya spegel och mina små burkar på mina hyllor. Även de är köpta på Ikea. 
 

nadine

"living tha dream"

2012-10-07 @ 12:50:00




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0