Onsdagkväll

Imorse försov jag mig 2 timmar. Glömde att sätta på alarmet igår kväll av någon anledning så jag kom en halvtimme försent till skolan. Jag har aldrig kommit så mycket försent till skolan. Klantigt! 
Igår hade jag det i alla fall jättetrevligt med Anna inne i stan. Vi möttes upp vid Russel Square innan vi åkte till China Town där det visade sig att de firade Moon Festival just nu. Vi satte oss på en resturang och åt en himla massa. Sedan gick vi mot Picadilly och hamnade på ett fik där vi delade på en tiramisu. Innan vi gick hem så såg vi en M&M store och där var vi tvugna att gå in. Lite flashbacks från Las Vegas och New York! 
Dessutom så mailade mamma mig och sa att våran resa är bokad nu! Så nu har jag mycket att se fram emot. 
Hemresan den 26 oktober är också bokad sa pappa i förrgår så snart är jag hemma igen. 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0