Nära döden upplevelse

Herregud vilket äventyr det var på väg till skolan! Jag tog min vanliga väg genom parken och går i min egen värld när det helt plötsligt springer ut en hjort och hennes unge precis framför mig. Man såg direkt att mamman ville skydda sin unge så hon ställde sig mellan ungen och mig. Jag fick panik och började försiktigt backa bakåt och vände om. Hon kollade på mig hela vägen tillbaka. När jag kommit tillbaka en bit inser jag att jag har hamnat mitt i en grupp med hjortar. En står en meter ifrån mig och de andra står lite längre ifrån. Sen står hanen där också och börjar skrika på mig. Det låter typ som en älg. Jag får fullständig panik och halvspringer bort mot vägen. Herregud vad rädd jag var! Ska då aldrig ta den vägen igen. 

Annalee

hahahahhahahaha jag skrattade typ högt mitt under min naturlektion när jag läste det här

2012-10-03 @ 14:41:36




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0