Himmelriket

Tjeeenare! 
Idag hade vi kortare dag i skolan då alla lärare ska till Lund. Detta innebär även att vi är lediga imorgon. Score! Efter matten idag så gick allt bra. Vi fick tillbaka svenska prov och skrev ett engelska prov. Sedan hade vi faktiskt en riktigt rolig företagsekonomi lektion. Jag och Rebecca bestämde oss för att åka till Westfield efter skolan för att kolla in det och sedan äta sushi. Herregud säger jag bara. Det var som att komma till himlen. Det finns ingenting som är ens i närheten av Westfield i Sverige. Det var det bästa jag varit med om. Jag och Rebecca bestämde oss för att åka tillbaka dit på lördag för att shoppa då vi inte gjorde det idag. Sedan åt vi på sushi resturangen och det var det svingott. Det var dessutom så jäkla roligt för det var ett sånt där rullband som all sushi åkte runt på så man kunde bara plocka på sig. Mums! 

Vi åt seriöst den godaste kringlan i hela världen. Jag och Rebecca var i extas. 

Julia

TACK FÖR ATT DU INTE NÄMNT DENNA BLOGG FÖR MIG UTAN FELLE VAR DEN SOM BERÄTTADE

Svar: hehe ;) det är väldigt få som vet om den :)
agnesinlondon.blogg.se

2012-10-04 @ 22:50:36
URL: http://www.jjulialundbeck.bloggplatsen.se




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0