Lite allt möjligt

Återigen sitter jag i köket en kväll för att plugga. Ikväll står psykologi, engelska, svenska och samhällskunskap på schemat. Men jag varvar det med chokladpudding och granatäpple som min värdmamma gett mig.
 
Förra veckan bestod endast av plugg. Sjukt mycket plugg. I torsdags så såg jag Twilight midnattsvisningen, trots att jag var sjuk. I fredags så låg jag hemma sjuk, surt eftersom jättemånga skulle gå på en födelsedagsfest. Men jag åkte på bio för att slippa sitta hemma själv en fredagskväll och såg återigen Breaking Dawn.
Lördagen började med plugg på Starrebarre (som Camilla alltid säger) med Rebecca. Vi pluggade på i några timmar samtidigt som vi drack kaffe och åt croissant. Sedan drog vi in till stan med Mathilda för att handla present till Camilla men även småshoppa lite själv. Jag köpte bara caviarnagellack. Det var grymt mysigt med all julbelysning som var på Oxford Street. Nästa helg sätnger de av gatan för bilar och bussar för att alla människor ska kunna julhandla. Vi var inte inne länge utan åkte hem efter några timmar. Jag och Rebecca åkte hem till mig och fixade oss för att sedan återvända in till London. Där så gick vi till en pub men blev inte långvariga då vi var så trötta. Åkte hem till mig och somnade fort. Söndagen bestod av ångest för jag insåg hur mycket plugg jag hade och detta gjorde det svårt att koncentrera sig så det blev lite för mycket O.C. tittande.
Igår så var vi ett gäng som firade Camilla som fyllde 17. Det blev mat och mysigt prat på Fridays i några timmar innan vi var tvugna att åka hem igen.
Imorgon har jag halvt studiedag för efter lunch ska vi åka till St Pauls Cathedral. So long!
Torsdagspluggsfika! Långt ord.
.
Bilder från Halloween festen förra helgen. Maria Montazami och Peter Pan/Robin Hood
Vi köpte tårta åt Camilla igår! Inte helt fel att starta en måndagsmorgon. Tycker att vi ska göra det till en tradition. 
Får väl erkänna att det inte är alls lika fint när det är ljust ute.
Bild tagen från Elin!
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0