Framme!!

Jag åkte till flygplatsen strax innan klockan 8 imorse. Det var extrema köer så vi kom inte dit förens närmare halv tio. Väl där sa jag hejdå till min familj och sen mötte jag upp några som också skulle åka hit. 
Flygresan gick bra och vi var framme som planerat strax innan ett lokal tid. 
Väl framme delades vi upp i typ 8 småbussar och skjutsades till våra familjer. Jag och Linn hade tredje familjen i vår buss. 
När vi kom hit så åt vi lunch och sen visade Leo oss runt i Richmond i nästan 2 timmar. Hon har sagt att hon ska skjutsa upp oss till skolan imorgon. 
Ikväll blir det middag och sen får jag se vad som händer. 
So long!
Bilder tar ett tag att ladda upp men ni får en på Rickmond park jag tog för en timma sen. 

Nadine

skriv mer!!

2012-08-29 @ 09:35:51




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0