Hej igen!

Här har det ekat tomt ett bra tag, men det tänkte jag kompensera med lite bilder. Vad har hänt sedan sist? Förra tisdagen var det Valborg och Uppsala och Lundborna ville visa oss hur man firar Valborg på riktigt. Champange frukost klockan 8 på Richmond Hill innan vi började skolan klockan 10. Skola till fyra och sedan firades Valborg nere på Richmond Green med kubb, fotboll och riktigt trevligt sällskap. Valborg som brukar vara kallt hemma i Tyresö var nu varmt och vi satt utan jackor. Mysig kväll med i princip hela skolan, tills det spårade... Som det alltid gör på ett eller annat sätt på Valborg. 
I fredags så satt vi ett gäng vid Barnes Pond och myste några timmar innan det blev lite för kallt och jag drog hem. Sedan har helgen i princip gått ut på att försöka fokusera på plugget. Klippte mig gjorde jag också!
Igår var det Bank Holiday här i England och vädret bjöd på härliga 21 grader så en stor åkte och badade, men inte jag inte. Jag, Rebecca och Victoria bestämde oss för att cykla i Hyde Park och det var verkligen så mysigt. Vi cyklade runt i några timmar innan vi cyklade till Hammersmith för att ta bussen hem.
 
Jag fick flipcamen i onsdags förra veckan och tänkte klippa ihop en liten film så att ni kan få lite rörliga bilder också. Men det kommer förmodligen imorgon (kanske ikväll om jag hinner)
Har haft mycket plugg den senaste tiden och ikväll har jag en jättestor vetenskaplig rapport som ska in 23:59 och sen imorgon har jag ett religionsprov.
Idag hade vi jättefint väder med 24 grader i skuggan när det var som varmast. Underbart!
 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0