Svar på fråga

Ojoj visste inte att det var någon utöver min familj och mina vänner som läste min blogg :)
 
Hej! Jag undrar lite vad ni har för telefon abonnemang i London med internet och så?:) och om man har internet hos värdfamiljerna? ha det bäst!!
 
Jag använder mig av O2 och betalar 10 pund i månaden, vilket motsvarar ca 100 kr. På det får jag 500 gratis sms, 75 gratis minuter och 100 mb surf. Vill man ha mer så går det självklart att betala mer, men detta är vad de flesta har. Alla värdfamiljer måste ha internet, men sedan så har ju olika familjer olika bra internetuppkoppling. Jag har väldigt bra uppkoppling men jag vet några i min klass som inte har internet hela vägen upp till deras rum och måste gå ner en våning för att få bättre uppkoppling ;) Hoppas detta hjälpte! :)


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0