Idag suger allt...

Hittade ett utkast från i Söndags som beskriver min helg. 
"Ligger hemma sjuk för den tredje dagen. Allt är piss! Alla hittar på roliga saker och jag ligger i världens minsta rum  i världens obekvämaste säng och vill bara hem. Alla i familjen stänger bara in sig på sina rum hela tiden så det finns liksom inte så mycket att göra heller. 
Det är 27 grader ute och varmare än det var i Sverige under hela sommaren men jag ligger med en tjocktröja under mitt duntäcke i rummet. 
Idag vill jag inget hellre än att ligga i min egen säng i mitt eget hus."
 
Fredag blev jag sjuk på kvällen, lite piggare dock på lördagen så jag drog till Barnes på BBQ. Efter det drog jag och kollade på killarnas fotbollsmatch men drog efter halvtid då jag inte mådde så bra. Hade nog inte orkat sitta kvar ändå då de tydligen spelade i 3 timmar. Söndagen låg jag hemma i min säng sjuk hela dagen. 
Idag hade jag en ganska kort dag i skolan och sen åkte jag till Sainsbury's för att handla mat, men det slutade med att jag åkte tillbaka hem för att handla på Tesco. Har precis skypat med mamma och Nadde och ätit upp en Lindt chokladkaka för att jag tyckt synd om mig själv men nu ska jag fortsätta att läsa min bok som jag verkligen kommit in i! 
En liten bild jag tog som hastigast under BBQ:n när vi var ett gäng tjejer som att och snacka. 
Ytterligare två bilder från BBQ:n
Killarnas fotbollsmatch! 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0