2 inlägg på en dag!

Inte så mycket som har hänt idag men kan berätta kort om min dag i alla fall. Matten gick bättre än förväntat och jag tror att jag har börjat fatta det nu. På marknadsföringen gick brandalarmet så då fick vi lite extra rast! Sen hade vi svenska, som gick riktigt segt. Jag och Rebecca sprang sedan som vanligt ner till the common room med Camilla. Jag börjar bli trött på värmemat nu. Idag åt jag endast kolhydrater något som jag har cravings for eftersom att vi typ bara får grönsaker här hemma, så min macaroni and cheese passade perfekt! 
Engelskan flöt på och efter det hade vi 1,5 timmes hål så jag och några andra gick ner till vårt älskade common room igen! Killarna körde pingis-tunering medan jag Mathilda och Rebecca halvsov i sofforna och kollade på Two and a half men. På företagsekonomin kollade vi på en film om hållbar utveckling och jag har nu kommit fram till att man kan i princip inte äta något för då förstör man naturen och speciellt om man är en vegetarian! Ikväll vankas skype och plugg! 
Smygbild på Rebecca och Mathilda! 

N

Du har inte rätt till att kalla detta en blogg för du skriver ju INGENTING!


- N

2012-09-20 @ 13:38:54



Anonym

Vi vill se bilder!
Mamma

2012-09-24 @ 20:38:23




Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0