Mysig morgon

Denhär veckan har det inte hänt så mycket. I måndags och tisdag gick jag och Rebecca en mil varje dag efter skolan. I onsdags spelade jag rugby på idrotten och i tisdags hade vi skolfoto men annars så har jag mest pluggat. Det har varit lite panik kring biljettsläppet till X-factor nu på måndag så jag har pratat en del med mina kära vänner hemma i Sverige om hur vi ska göra där! Riktigt nervös över att inte få biljetter.
Igår hade jag tänkt stanna hemma och sova i kapp det jag inte sovit under veckan men Mathilda frågade om jag ville med in till London där en av hennes kompisar jobbade som bartender. Så vi var ett gäng tjejer som åkte in en stund men större delen av kvällen spenderades nog på bussen hem. Vi åkte seriöst över hela London och det är så fruktanvärt fint på natten. Allt är upplyst!
Idag vaknade jag upp av att min älskade värdsyster stod utanför mitt rum och dammsög. Dessutom hade hon en tävling med sig själv om hur högt och fult hon kunde "sjunga". Mamma, du och jag sjunger bättre än henne även om vi skulle sjunga i otakt tillsammans. Herregud vilket dåligt humör jag blev på. Jag filmade det för att verkligen kunna bevisa för folk hur hemskt det är. Dessutom skulle hon verkligen dammsuga utanför mitt rum också så hon slog i med dammsugarskaftet i min dörr hela tiden så att et blev som bankningar på dörren.
Det förstörde min dag så jag bestämde mig för att stanna hemma för att äta Mariekex och Marabou som jag köpte på Totally Swedish igår!
Inga bilder då mitt internet är förjävla segt just nu.


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0