Andra dagen i skolan

Tjeeena! 
Igår så var det första dagen i skolan vilket var nervöst men det gick jättebra. Jag och Linn (som jag bor med) fick skjuts av Leo och sen var det upprop och klassinformation. Vi fick våra scheman och så men jag hade gjort något fel för att man ska läsa mellan 800-900 poäng och jag hade fått 1350 poäng att läsa. Så det fixade jag till idag. 
Sen åt vi lunch och körde på speed dating vilekt var kul för då fick man prata med lite mer folk. Min klass är jätteskön för alla är väldigt öppna och glada. Det var vissa som kände varandra men grejen är att det känns som att de personerna bara hänger med varandra. Så vi som inte känner några är lite mer öppna. Några gick till en pub igår men jag orkade inte gå. 
Idag hade vi lektioner och det gick bra. Jag hängde med en hel del folk från klassen. På hemvägen var vi ett gäng som skulle åt samma håll så vi alla tog samma buss. Det är många som bor i Barnes vilket ligger rätt nära East Sheen.
Nu på kvällen gick jag och Linn till en svensk resturang här och kollade om dom behövde jobb och dom sa att vi skulle komma tillbaka imorgon med CV. 
Nu ska jag skypa lite med folk och sen ska jag kolla på Pretty Little Liars om jag hinner. 
Orkar inte lägga upp en bild men jag kan ta några imorgon och lägga upp! 


Kommentera gärna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0